bool(false)

Serwis kurierski 4kurier firmy Provect to profesjonalne, rozbudowane i wygodne rozwiązanie dla kurierów chcących świadczyć swoje usługi on-line.

Wdrożenie serwisu obejmuje:
- opracowanie indywidualnego projektu graficznego
- przygotowanie wersji testowej
- instalację na wybranym przez Państwa serwerze
- szkolenie z obsługi
- gwarancja z gwarantowanym czasem reakcji oraz możliwością przedłużenia

W pełni funkcjonalny serwis w cenie już od 3800 zł netto (cena dotyczy serwisu z funkcjonanościami standardowymi).

Istnieje możliwość dowolnej zmiany i dopasowania funkcjonalności serwisu do Państwa indywidualnych wymagań – zależnie od zakresu prac, mogą one wymagać dodatkowej opłaty.

poznaj i wybierz funkcjonalności:

sposób rozliczenia:
jednorazowo
1 Autoryzacja użytkowników (rejestracja, logowanie, resetowanie hasła) z możliwością przydzielenia użytkownika do jeden z dwóch grup Standard lub Business. Klienci grupy Business, nie muszą na bieżąco dokonywać płatności za składane zamówienia.
2 Kalkulator ceny przesyłki z możliwością kontynuacji zamówienia na podstawie wprowadzonych danych w kalkulatorze.
3 Intuicyjny formularz zamawiania kuriera umożliwiający dodanie przesyłki w jednym kroku bez konieczności rejestracji i logowania się w serwisie.
4 Książka adresowa umożliwiająca zapamiętywanie wprowadzanych adresów nadawców i adresatów w celu późniejszego ich wykorzystania.
5 Tworzenie szablonów przesyłek, dzięki czemu nie trzeba za każdym razem podawać wymiarów tego samego przedmiotu lub opakowania.
6 Import adresów do książki adresowej z pliku *.xls, *.xlsx lub *.ods
7 Koszyk zamówień z możliwością podglądu, edycji i usuwania przesyłek.
8 Integracja z Amazon umożliwiająca szybkie tworzenie przesyłek dla wielu aukcji naraz bez potrzeby uzupełniania danych adresata, gdyż te pobierane są z Amazon.
9 Integracja z Allegro umożliwiająca szybkie tworzenie przesyłek dla wielu aukcji naraz bez potrzeby uzupełniania danych adresata, gdyż te pobierane są z Allegro.
10 Integracja z eBay umożliwiająca szybkie tworzenie przesyłek dla wielu aukcji naraz bez potrzeby uzupełniania danych adresata, gdyż te pobierane są z eBay.
11 Formularz aktualizacji danych klienta, jego numeru konta bankowego, danych do faktury, wyboru domyślnego przewoźnika, rodzaju drukarki oraz zmiany hasła.
12 Historia przesyłek umożliwiająca wyświetlenie szczegółowych informacji każdej z przesyłek, śledzenie statusu płatności oraz przesyłki, pobieranie dokumentów przewozowych i anulowanie przesyłek.
13 Funkcjonalność "Prepaid" umożliwiająca wykonanie przedpłaty on-line na poczet przyszłych zamówień
14 Zarządzanie i śledzenie statusów pobrań.
15 Tworzenie i drukowanie zestawień przesyłek będących potwierdzeniem odbioru przesyłek przez kuriera.
16 Generowanie faktur zbiorczych za ustalony przez administratora okres 7, 14 lub 30 dni. Możliwość ustalenia indywidualnych okresów rozliczeniowych oraz terminów płatności dla każdego użytkownika z osobna.
17 Automatyczne otrzymywanie faktur elektronicznych po złożeniu zamówienia.
18 Wyświetlanie ostrzeżenia o nieopłaconej fakturze oraz blokowanie możliwości składania zamówień po określanej przez Administratora liczbie dni od dnia terminu płatności faktury.
19 Możliwość wyświetlania dotychczasowego obrotu i ilości wysłanych przesyłek na wykresach.
20 Formularz kontaktowy z możlliwością dodania załącznika.
21 Formularz reklamacji
22 Program lojalnościowy "Poleć znajomemu". Po złożeniu zamówienia przez osobę poleconą, polecający otrzymuje rabat do wykorzystania na swoje zamówienia.
23 Kody rabatowe - możliwość wygenerowania jednego lub wielu kodów rabatowych o tych samych parametrach zbiorczo. Rabat może być kwotowy / procentowy, stały / jednorazowy, z określonym terminem ważności
24 Wyszukiwarka kodów pocztowych umożliwiająca odnalezienie dowolnego kodu pocztowego wszystkich miejscowości w Polsce. Możliwość wykorzystania bazy dostarczonej przez klienta lub wykupienie i wprowadzenie aktualnej bazy kodów pocztowych w cenie 150 zł netto.
25 Możliwość wysyłania wielu paczek o różnych parametrach w jednej przesyłce
26 Powiadomienie mailem nadawcy, odbiorcy oraz administratora o nadaniu przesyłek
27 Szablon responsywny (RWD). Oferujemy opracowanie projektów w 3 wersjach: dla PC, tabletów i smartfonów. Strona w tej technologii (Responsove Web Design) automatycznie dopasowuje się układem, organizacją treści oraz zawartością do rozdzielczości urządzenia na którym jest wyświetlana.
28 Integracja z programem magazynowo - handlowym Subiekt GT firmy Insert za pośrednictwem dodatku Sfera dla Subiekta GT. Integracja umożliwia automatyczne drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej, synchronizację faktur i kontrahentów.
29 WebAPI serwisu umożliwiające integrację zewnętrznych systemów e-commerce
30 Integracja z Kurierem.pl
sposób rozliczenia:
jednorazowo
1 Zarządzanie treścią strony za pomocą rozbudowanego edytora WYSIWYG z funkcjami managera plików.
2 Zarządzanie użytkownikami systemu. Możliwość dodawania, usuwania, blokowania i edycji danych użytkowników.
3 Możliwość tworzenia grup użytkowników i przydzielania im uprawnień administracyjnych do poszczególnych modułów.
4 Wyświetlanie historii przesyłek z możliwością łatwego ich sortowania, przeszukiwania i filtrowania po wybranych parametrach, a także z możliwością edycji, zmiany statusu, dodania notatki, oznaczenia wcześniej zdefiniowaną etykietą.
5 Możliwość dodawania przesyłek i przypisywania ich klientom z poziomu panelu administracyjnego.
6 Wyświetlanie i zarządzanie saldem przedpłat użytkowników (wypłacanie środków, zmiana stanu konta). Możliwość wykonania zwrotu gotówki za anulowaną przesyłkę na konto prepaid użytkownika.
7 Zarządzanie pobraniami, import z pliku CSV, dodawanie notatek etykiet, eksport przelewów do pliku zgodnego ze specyfikacją banku.
8 Manager faktur z podziałem na faktury do zapłaty, opłacone, po terminie. Możliwość dodania notatki do faktury, generowania zestawień dla księgowości za wybrany okres oraz ręcznego oznaczenia faktury jako "opłacona".
9 Możliwość ustawienia maksymalnego debetu dla klientów typu Business.
10 Eksport faktur do programu Comarch Optima
11 Eksport faktur do programu WF-Fakir
12 Pobieranie faktur z wybranego okresu w jednym pliku.
13 Możliwość wystawiania faktur dodatkowych, korekt, faktur PRO FORMA.
14 Funkcjonalność weryfikacji przesyłek poprzez import specyfikacji od przewoźnika z pliku CSV. Historia importów, oznaczanie kolorem przesyłek, których dotyczyła weryfikacja, możliwość wystawienia faktury dodatkowej. W cenie integracja 1 rodzaju pliku ze specyfikacją.
15 Możliwość tworzenia cennika w samodzielnie zdefiniowanych przedziałach wagowych paczek i ustalania cen dla usług dodatkowych, a także cen za pobranie i ubezpieczenie w samodzielnie zdefiniowanych przedziałach kwotowych.
16 System tworzenia indywidualnych cenników i określania dostępności firm kurierskich oraz usług dla każdego klienta z osobna.
17 Wyświetlanie wykresów dotyczących obrotu i ilości nadanych przesyłek w wybranym przedziale czasowym, z możliwością zawężenia wyników do konkretnego użytkownika.
18 Wyświetlanie statystyk w formie tabelarycznej z wybranego zakresu dat dla poszczególnych użytkowników (liczba nadanych przesyłek - ogółem, liczba nadanych przesyłek z podziałem na firmy kurierskie, liczba nadanych przesyłek pobraniowych, łączny obrót)
19 Statystyki przedstawiające aktywność poszczególnych użytkowników - ilość dni jaka upłynęła od ostatnio nadanej przesyłki wraz z jej datą)
20 Miesięczne statystyki porównawcze przedstawiające następujące współczynniki: liczba nadanych przesyłek, obrót, liczba zarejestrowanych klientów, liczba klientów, którzy logowali się w danym miesiącu, liczba unikalnych wizyt, rodzaj użytkowników (nowi / powracający), średnia liczba nadanych przesyłek na dzień, liczba nadanych paczek w stosunku do poprzedniego miesiąca wyrażona w procentach, średni dzienny obrót w m-cu, stosunek obrotu w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
21 Wyświetlanie listy zgłoszeń reklamacyjnych w panelu administracyjnym wraz z możliwością zmiany statusów zgłoszeń przez administratora.
22 Możliwość definiowania usług przewoźników (włączanie / wyłączanie, określanie dostępności rodzajów przesyłek dla usługi, dodawanie własnych usług).
23 Włączanie / wyłączanie dostępności firm kurierskich dla zamawiających.
24 Definiowanie dni wolnych i świątecznych, w które nie jest możliwy odbiór przesyłki przez kuriera.
25 Zarządzanie aktualnościami na stronie.
26 Zarządzanie banerami na stronie (dodawanie, usuwanie, publikacja grafik). Wyświetlanie w formie rotacyjnej na stronie głównej. W ramach realizacji grafiki strony głównej tworzymy 1 baner. Kolejny baner to koszt 150 zł netto na podstawie dostarczonych tekstów i materiałów.
27 Newsletter. Umożliwia wysyłanie biuletynów elektronicznych do zarejestrowanych subskrybentów newslettera, w ramach prac przygotowujemy projekt graficzny szablonu maila, szablon maila. Subskrybentów można dodawać ręcznie, usuwać, blokować, grupować w grupy
sposób rozliczenia:
jednorazowo
1 Integracja z jedną firmą kurierską w cenie serwisu
2 Geis (dawniej K-EX)
3 UPS
4 DPD
5 DHL (Serwis krajowy)
6 DHL (Serwis międzynarodowy)
7 FedEX (Serwis krajowy)
8 FedEX (Serwis międzynarodowy)
9 Pocztex
10 GLS
11 Patron Service
12 InPost (Krajowe przesyłki kurierskie)
13 PEKAES
14 TNT
sposób rozliczenia:
jednorazowo
1 Integracja z jednym systemem płatności w cenie serwisu
2 PayU.pl
3 DotPay.pl
4 Transferuj.pl
5 PayByNet.pl

Podsumowanie

Koszt
jednorazowo:
0,00 PLN

Wyślij
zapytanie

Koszt
jednorazowo:
0,00 PLN

wygodny i funkcjonalny interface

Projektując system zwróciliśmy szczególną uwagę na wygodę i łatwość użytkowania.

Osiągnęliśmy ten cel dzięki:

  • zdobytemu doświadczeniu w projektowaniu interfejsów www, w tym wielu dla serwisów kurierskich
  • powszechnemu zastosowaniu technologii Ajax - zapis i odczyt większości danych nie wymaga przeładowania się strony, większość danych pobieranych jest w sposób dynamiczny
  • wyszukanie interesującego rekordu spośród tysięcy innych nie stanowi żadnego problemu - korzystaliśmy w tym celi nasze autorskie rozwiązanie TOB (dowiedz się więcej), umożliwia ono sortowanie (również po wielu kolumnach), wyszukiwanie oraz paginację.
  • elementy interface'u zostały rozlokowane w taki sposób aby umożliwić wygodną pracę na mniejszych - starszych monitorach i urządzeniach mobilnych.

użyte technologie

System bazuje na popularnych rozwiązaniach Open Source
(MySQL, PHP, Ajax, HTML, CSS, JQuery) - nie wymaga zakupu żadnych dodatkowych licencji.

szkolenie, gwarancja, wsparcie, serwis

Szkolenia:
Dla każdego wdrażanego serwisu przeprowadzamy szkolenie administratora z jego obsługi (szkolenie jest bezpłatne).

Gwarancja:
Na tworzone przez nas systemy udzielamy gwarancji z ustalonym czasem reakcji
oraz gwarantowanym czasem usunięcia usterki

Wsparcie pogwarancyjne:
Po okresie gwarancji mają Państwo możliwość przedłużenia gwarancji.

Serwis i pomoc techniczna:
Na życzenie świadczymy usługi: pomocy technicznej, help desk, hotline.

proces realizacji zamówienia

1formularz zamówienia

2kontakt pracownika Provect w celu ustalenia szczegółów

3podpisanie umowy

4przygotowanie specyfikacji serwisu

5przygotowanie projektu graficznego

6przygotowanie wersji testowej serwisu

7testy i wdrożenie

 

gdzie
jesteśmy?

4kurier.pl
43-100 Tychy
ul. Cielmicka 39

tel. 535 370 875
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
7.00 - 15.00

×
W celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną, używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne
ze zgodą użytkownika na ich stosowanie. Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików cookies.