bool(false)

Wypełnij formularz znajdujący się pod listą wybranych funkcjonalności, aby dokończyć zamówienie.

poznaj i wybierz funkcjonalności:

sposób rozliczenia:
jednorazowo
1 Autoryzacja użytkowników (rejestracja, logowanie, resetowanie hasła) z możliwością przydzielenia użytkownika do jeden z dwóch grup Standard lub Business. Klienci grupy Business, nie muszą na bieżąco dokonywać płatności za składane zamówienia.
2 Kalkulator ceny przesyłki z możliwością kontynuacji zamówienia na podstawie wprowadzonych danych w kalkulatorze.
3 Intuicyjny formularz zamawiania kuriera umożliwiający dodanie przesyłki w jednym kroku bez konieczności rejestracji i logowania się w serwisie.
4 Książka adresowa umożliwiająca zapamiętywanie wprowadzanych adresów nadawców i adresatów w celu późniejszego ich wykorzystania.
5 Tworzenie szablonów przesyłek, dzięki czemu nie trzeba za każdym razem podawać wymiarów tego samego przedmiotu lub opakowania.
6 Import adresów do książki adresowej z pliku *.xls, *.xlsx lub *.ods
7 Koszyk zamówień z możliwością podglądu, edycji i usuwania przesyłek.
8 Integracja z Allegro umożliwiająca szybkie tworzenie przesyłek dla wielu aukcji naraz bez potrzeby uzupełniania danych adresata, gdyż te pobierane są z Allegro.
9 Formularz aktualizacji danych klienta, jego numeru konta bankowego, danych do faktury, wyboru domyślnego przewoźnika, rodzaju drukarki oraz zmiany hasła.
10 Historia przesyłek umożliwiająca wyświetlenie szczegółowych informacji każdej z przesyłek, śledzenie statusu płatności oraz przesyłki, pobieranie dokumentów przewozowych i anulowanie przesyłek.
11 Funkcjonalność "Prepaid" umożliwiająca wykonanie przedpłaty on-line na poczet przyszłych zamówień
12 Zarządzanie i śledzenie statusów pobrań.
13 Tworzenie i drukowanie zestawień przesyłek będących potwierdzeniem odbioru przesyłek przez kuriera.
14 Generowanie faktur zbiorczych za ustalony przez administratora okres 7, 14 lub 30 dni. Możliwość ustalenia indywidualnych okresów rozliczeniowych oraz terminów płatności dla każdego użytkownika z osobna.
15 Automatyczne otrzymywanie faktur elektronicznych po złożeniu zamówienia.
16 Możliwość wyświetlania dotychczasowego obrotu i ilości wysłanych przesyłek na wykresach.
17 Wyświetlanie ostrzeżenia o nieopłaconej fakturze oraz blokowanie możliwości składania zamówień po określanej przez Administratora liczbie dni od dnia terminu płatności faktury.
18 Formularz kontaktowy z możlliwością dodania załącznika.
19 Formularz reklamacji
20 Program lojalnościowy "Poleć znajomemu". Po złożeniu zamówienia przez osobę poleconą, polecający otrzymuje rabat do wykorzystania na swoje zamówienia.
21 Kody rabatowe - możliwość wygenerowania jednego lub wielu kodów rabatowych o tych samych parametrach zbiorczo. Rabat może być kwotowy / procentowy, stały / jednorazowy, z określonym terminem ważności
22 Wyszukiwarka kodów pocztowych umożliwiająca odnalezienie dowolnego kodu pocztowego wszystkich miejscowości w Polsce. Możliwość wykorzystania bazy dostarczonej przez klienta lub wykupienie i wprowadzenie aktualnej bazy kodów pocztowych w cenie 150 zł netto.
23 Możliwość wysyłania wielu paczek o różnych parametrach w jednej przesyłce
24 Szablon responsywny (RWD). Oferujemy opracowanie projektów w 3 wersjach: dla PC, tabletów i smartfonów. Strona w tej technologii (Responsove Web Design) automatycznie dopasowuje się układem, organizacją treści oraz zawartością do rozdzielczości urządzenia na którym jest wyświetlana.
25 Powiadomienie mailem nadawcy, odbiorcy oraz administratora o nadaniu przesyłek
26 Integracja z programem magazynowo - handlowym Subiekt GT firmy Insert za pośrednictwem dodatku Sfera dla Subiekta GT. Integracja umożliwia automatyczne drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej, synchronizację faktur i kontrahentów.
27 WebAPI serwisu umożliwiające integrację zewnętrznych systemów e-commerce
28 Integracja z Kurierem.pl
sposób rozliczenia:
jednorazowo
1 Zarządzanie treścią strony za pomocą rozbudowanego edytora WYSIWYG z funkcjami managera plików.
2 Zarządzanie użytkownikami systemu. Możliwość dodawania, usuwania, blokowania i edycji danych użytkowników.
3 Możliwość tworzenia grup użytkowników i przydzielania im uprawnień administracyjnych do poszczególnych modułów.
4 Wyświetlanie historii przesyłek z możliwością łatwego ich sortowania, przeszukiwania i filtrowania po wybranych parametrach, a także z możliwością edycji, zmiany statusu, dodania notatki, oznaczenia wcześniej zdefiniowaną etykietą.
5 Możliwość dodawania przesyłek i przypisywania ich klientom z poziomu panelu administracyjnego.
6 Wyświetlanie i zarządzanie saldem przedpłat użytkowników (wypłacanie środków, zmiana stanu konta). Możliwość wykonania zwrotu gotówki za anulowaną przesyłkę na konto prepaid użytkownika.
7 Zarządzanie pobraniami, import z pliku CSV, dodawanie notatek etykiet, eksport przelewów do pliku zgodnego ze specyfikacją banku.
8 Pobieranie faktur z wybranego okresu w jednym pliku.
9 Eksport faktur do programu WF-Fakir
10 Eksport faktur do programu Comarch Optima
11 Możliwość ustawienia maksymalnego debetu dla klientów typu Business.
12 Manager faktur z podziałem na faktury do zapłaty, opłacone, po terminie. Możliwość dodania notatki do faktury, generowania zestawień dla księgowości za wybrany okres oraz ręcznego oznaczenia faktury jako "opłacona".
13 Możliwość wystawiania faktur dodatkowych, korekt, faktur PRO FORMA.
14 Funkcjonalność weryfikacji przesyłek poprzez import specyfikacji od przewoźnika z pliku CSV. Historia importów, oznaczanie kolorem przesyłek, których dotyczyła weryfikacja, możliwość wystawienia faktury dodatkowej. W cenie integracja 1 rodzaju pliku ze specyfikacją.
15 Możliwość tworzenia cennika w samodzielnie zdefiniowanych przedziałach wagowych paczek i ustalania cen dla usług dodatkowych, a także cen za pobranie i ubezpieczenie w samodzielnie zdefiniowanych przedziałach kwotowych.
16 System tworzenia indywidualnych cenników i określania dostępności firm kurierskich oraz usług dla każdego klienta z osobna.
17 Statystyki przedstawiające aktywność poszczególnych użytkowników - ilość dni jaka upłynęła od ostatnio nadanej przesyłki wraz z jej datą)
18 Wyświetlanie statystyk w formie tabelarycznej z wybranego zakresu dat dla poszczególnych użytkowników (liczba nadanych przesyłek - ogółem, liczba nadanych przesyłek z podziałem na firmy kurierskie, liczba nadanych przesyłek pobraniowych, łączny obrót)
19 Wyświetlanie listy zgłoszeń reklamacyjnych w panelu administracyjnym wraz z możliwością zmiany statusów zgłoszeń przez administratora.
20 Wyświetlanie wykresów dotyczących obrotu i ilości nadanych przesyłek w wybranym przedziale czasowym, z możliwością zawężenia wyników do konkretnego użytkownika.
21 Miesięczne statystyki porównawcze przedstawiające następujące współczynniki: liczba nadanych przesyłek, obrót, liczba zarejestrowanych klientów, liczba klientów, którzy logowali się w danym miesiącu, liczba unikalnych wizyt, rodzaj użytkowników (nowi / powracający), średnia liczba nadanych przesyłek na dzień, liczba nadanych paczek w stosunku do poprzedniego miesiąca wyrażona w procentach, średni dzienny obrót w m-cu, stosunek obrotu w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
22 Możliwość definiowania usług przewoźników (włączanie / wyłączanie, określanie dostępności rodzajów przesyłek dla usługi, dodawanie własnych usług).
23 Włączanie / wyłączanie dostępności firm kurierskich dla zamawiających.
24 Definiowanie dni wolnych i świątecznych, w które nie jest możliwy odbiór przesyłki przez kuriera.
25 Zarządzanie aktualnościami na stronie.
26 Zarządzanie banerami na stronie (dodawanie, usuwanie, publikacja grafik). Wyświetlanie w formie rotacyjnej na stronie głównej. W ramach realizacji grafiki strony głównej tworzymy 1 baner. Kolejny baner to koszt 150 zł netto na podstawie dostarczonych tekstów i materiałów.
27 Newsletter. Umożliwia wysyłanie biuletynów elektronicznych do zarejestrowanych subskrybentów newslettera, w ramach prac przygotowujemy projekt graficzny szablonu maila, szablon maila. Subskrybentów można dodawać ręcznie, usuwać, blokować, grupować w grupy
sposób rozliczenia:
jednorazowo
1 Integracja z jedną firmą kurierską w cenie serwisu
2 Geis (dawniej K-EX)
3 UPS
4 DPD
5 DHL (Serwis krajowy)
6 DHL (Serwis międzynarodowy)
7 FedEX (Serwis międzynarodowy)
8 FedEX (Serwis krajowy)
9 Pocztex
10 GLS
11 Patron Service
12 InPost (Krajowe przesyłki kurierskie)
13 PEKAES
14 TNT
sposób rozliczenia:
jednorazowo
1 Integracja z jednym systemem płatności w cenie serwisu
2 PayU.pl
3 DotPay.pl
4 Transferuj.pl
5 PayByNet.pl

Podsumowanie

Koszt
jednorazowo:
0,00 PLN

Wyślij
zapytanie

1 Abonament
miesięcznie:
0,00 PLN

2 Dedykowany
jednorazowo:
0,00 PLN

gdzie
jesteśmy?

4kurier.pl
43-100 Tychy
ul. Cielmicka 39

tel. 535 370 875
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
7.00 - 15.00

×
W celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną, używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne
ze zgodą użytkownika na ich stosowanie. Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików cookies.