Rozwiązania IT dla branży kurierskiej

System brokera
kurierskiego.

Profesjonalny system obsługi i nadawania przesyłek dla brokera kurierskiego

Rozwiązania IT dla branży kurierskiej

Podstawowe
informacje

System umożliwia sprzedaż oferowanych przez Ciebie usług kurierskich Twoim klientom, m.in.:

  • klientom indywidualnym,
  • sklepom internetowym,
  • sprzedawcom na Allegro, eBay i Amazon

Twój system może posiadać funkcjonalności:

  • wybrane spośród dostępnych i już gotowych funkcjonalności,
  • dostosowane i skrojone do Twoich indywidualnych potrzeb

Wsparcie,
serwis,
szkolenie

Nasze systemy objęte są gwarancją i wsparciem serwisowym z ustalonym czasem reakcji.

Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji oraz ustalenia indywidualnych warunków wsparcia. Dla każdego serwisu przeprowadzamy bezpłatne szkolenie z jego obsługi.


Użyte
technologie

System działa w sieci internet, podobnie jak np. sklep internetowy.

Wykorzystuje popularne technologie internetowe (MySQL, PHP, Ajax, HTML, CSS, JQuery), dzięki czemu możemy zainstalować go na większości dostępnych na rynku serwerach www, oferujemy również własne serwery.

Wygląd
i interface

Przygotujemy dla Ciebie indywidualny, atrakcyjny i ergonomiczny projekt graficzny systemu.

Nasz grafik opracowuje go po zapoznaniu się z Twoimi wymaganiami i w bezpośrednim kontakcie z Tobą..

Demo

Sprawdź, jak prezentuje się
i działa przykładowy system.

Funkcjonalności
Twojego serwisu

Wybierz interesujące Cię funkcjonalności, na końcu uzupełnij i wyślij formularz - prześlemy szczegółową ofertę.

Autoryzacja użytkowników W standardzie

Umożliwia użytkownikom rejestrację, logowanie oraz resetowanie hasła. Administrator ma możliwość przydzielenia użytkownika do jednej z dwóch grup Standard lub Business. Klienci Standard są zobowiązani do zapłaty za zamówienie z góry, natomiast klienci grupy Business otrzymują fakturę z określonym przez Administratora terminem płatności.

Aktualizacja danych klienta W standardzie

Formularz aktualizacji danych użytkownika, danych do faktury, numeru konta bankowego. Umożliwia również wybór domyślnego rodzaju płatności, drukarki oraz zaznaczenie zgody na otrzymywanie powiadomień z serwisu czy akceptację regulaminu. Pozwala także na zmianę hasła użytkownika.

Kalkulator przesyłki W standardzie

Pozwala użytkownikowi szybko wycenić przesyłkę oraz przejść do zamówienia. Na tym etapie użytkownik nie musi podawać szczegółowych danych, aby sprawdzić cenę. Już w pierwszym kroku prezentowana jest najtańsza oferta.

Formularz zamawiania kuriera W standardzie

Intuicyjny formularz zamawiania kuriera składający się z jedynie trzech kroków. W pierwszym kroku użytkownik wypełnia podstawowe informacje w kalkulatorze przesyłki. W drugim kroku prezentowana jest pełna oferta wraz z nazwą, opisem usługi oraz ceną.  W ostatnim kroku użytkownik uzupełnia dane nadawcy i odbiorcy oraz pozostałe dane przesyłki np. usługi dodatkowe.

Opcja "nie zamawiaj kuriera" W standardzie

Dodatkowe pole w formularzu zamawiania kuriera, którego zaznaczenie powoduje, że dla przesyłki nie jest zlecany odbiór przez kuriera, np. w przypadku, gdy nadawca dostarcza przesyłkę samodzielnie do oddziału kuriera.

Wyszukiwarka kodów pocztowych W standardzie

Umożliwia użytkownikowi odnalezienie kodu pocztowego na podstawie miejscowości, województwa, powiatu, ulicy. Po wybraniu znalezionego kodu pocztowego automatycznie uzupełniane jest w formularzu pole "Miejscowość".

Śledzenie przesyłki W standardzie

Umożliwia śledzenie statusów przesyłek na podstawie numeru przesyłki. Sprawdzanie statusu odbywa się przez API firmy kurierskiej o ile dana firma udostępnia taką funkcję w swoim API.

Książka adresowa W standardzie

Przyspiesza proces składania zamówienia umożliwiając wybór adresu nadawcy i/lub odbiorcy z książki adresowej. Można jeszcze bardziej przyspieszyć ten proces ustawiając domyślny adres nadawcy jeśli przesyłki są wysyłane z jednego miejsca odbioru, a także domyślny adres odbiorcy, jeśli przesyłki najczęściej wysyłane są do jednego adresata. Adresy dotychczas nadanych paczek są automatycznie zapisywane w książce adresowej, ale można je także ręcznie zmieniać i usuwać oraz dodawać własne.

Import adresów do książki adresowej W standardzie

Rozszerzenie modułu książki adresowej o możliwość importu pliku z adresami nadawców i odbiorców. Szablon pliku pobierany jest bezpośrednio z poziomu modułu w formacie *.xls, *.xlsx lub *.ods

Szablony przesyłek W standardzie

Przyspieszają składanie zamówienia umożliwiając wybór wcześniej zapisanego szablonu przesyłki, dzięki czemu nie trzeba za każdym razem uzupełniać wymiarów paczki. Ponadto użytkownicy, którzy najczęściej wysyłają swoje przesyłki zapakowane w jednakowym opakowaniu mogą ustawić szablon jako domyślny, co jeszcze bardziej przyspiesza proces zamawiania.

Koszyk zamówień W standardzie

Dodawane przesyłki trafiają do koszyka, dzięki czemu użytkownik może dokonać płatności za kilka przesyłek w jednej transakcji. W koszyku w razie potrzeby można wyświetlić wszystkie dane przesyłki jak również dokonać edycji lub usunięcia przesyłki.

Lista przesyłek W standardzie

Umożliwiająca wyświetlenie szczegółowych informacji o każdej z nadanych przesyłek, pobieranie dokumentów przewozowych, śledzenie statusu płatności oraz przesyłki. Do każdej przesyłki użytkownik może dodać swoją notatkę.

Faktury W standardzie

Automatyczne otrzymywanie faktur elektronicznych po złożeniu zamówienia.

Powiadomienia mailowe W standardzie

Nadawca, odbiorca oraz administrator otrzymują powiadomienia mailowe o nadaniu przesyłek.

Formularz kontaktowy W standardzie

Prosty formularz z możliwością dodania załącznika. Formularz jest zabezpieczony antyspamowym modułem reCAPTCHA.

Formularz reklamacji W standardzie

Rozbudowany formularz służący do składania reklamacji dotyczących obsługi przesyłki z możliwością m.in. podania powodu reklamacji, roszczenia czy dołączenia plików.

Szablon responsywny W standardzie

Strona w tej technologii responsywnej (Responsove Web Design) automatycznie dopasowuje się układem, organizacją treści oraz zawartością do rozdzielczości urządzenia, na którym jest wyświetlana.

Integracja z Allegro $$

Przyspiesza proces nadawania przesyłek użytkownikom sprzedającym na Allegro. Umożliwia im nadanie przesyłki do zamówienia zaimportowanego z Allegro, dzięki czemu nie trzeba uzupełniać danych adresata, kwoty pobrania czy wartości paczki, gdyż te dane pobierane są z bezpośrednio z serwisu Allegro.

Integracja z Amazon $$

Przyspiesza proces nadawania przesyłek użytkownikom sprzedającym na Amazon. Umożliwia im nadanie przesyłki do zamówienia zaimportowanego z Amazon, dzięki czemu nie trzeba uzupełniać danych adresata, kwoty pobrania czy wartości paczki, gdyż te dane pobierane są z bezpośrednio z serwisu Amazon.

Integracja z eBay $$

Przyspiesza proces nadawania przesyłek użytkownikom sprzedającym na eBay. Umożliwia im nadanie przesyłki do zamówienia zaimportowanego z eBay, dzięki czemu nie trzeba uzupełniać danych adresata, kwoty pobrania czy wartości paczki, gdyż te dane pobierane są z bezpośrednio z serwisu eBay.

Moduł Prepaid $

Umożliwia wykonanie przedpłaty on-line na poczet przyszłych zamówień. Użytkownik podaje kwotę doładowania oraz wybiera rodzaj płatności. Dodatkowo wyświetlana jest historia operacji (uznania oraz obciążenia salda).

Śledzenie pobrań $

Umożliwia użytkownikom śledzenie statusu zwrotów pobrań. Wyświetla listę przesyłek pobraniowych z kwotą pobrania, datą doręczenia, datą zlecenia przelewu i aktualnym statusem realizacji zwrotu.

Zestawienia przesyłek $

Umożliwia wygenerowanie zestawienia przesyłek z wybranego okresu, które może służyć jako potwierdzenie odbioru tych przesyłek przez kuriera.

Faktury zbiorcze $$

Umożliwia generowanie faktur zbiorczych za ustalony przez administratora okres 7, 14 lub 30 dni. Możliwość ustalenia indywidualnych okresów rozliczeniowych oraz terminów płatności dla każdego użytkownika z osobna.

Wykresy obrotu i ilości wysłanych przesyłek $

Możliwość wyświetlania dotychczasowego obrotu i ilości wysłanych przesyłek z wybranego zakresu dat na wykresach.

Ostrzeżenie o nieopłaconej fakturze $

Wyświetlanie użytkownikowi ostrzeżenia o nieuregulowanej fakturze oraz zablokowanie możliwości składania zamówień po określanej przez Administratora liczbie dni (od dnia terminu płatności faktury).

Program lojalnościowy $

Umożliwia polecenie serwisu poprzez przesłanie wiadomości z linkiem polecającym na wskazany adres e-mail. W module dostępny jest również link do skopiowania. Po złożeniu zamówienia przez osobę poleconą, polecający otrzymuje rabat do wykorzystania na swoje zamówienia.

Wysyłanie wielu paczek w jednej przesyłce $$

Umożliwienie wysyłania wielu paczek w jednej przesyłce. Dodatkowy przycisk w kalkulatorze przesyłki „Dodaj kolejną paczkę” umożliwia wprowadzenie parametrów kolejnej paczki. Paczkę w razie potrzeby można również usunąć z zamówienia.

WebAPI 4kurier $$

Umożliwia zintegrowanie zewnętrznego systemu e-commerce, na przykład sklepu internetowego z systemem 4kurier. Wraz z WebAPI udostępniana jest dokumentacja techniczna i przykład wykorzystania WebAPI w języku PHP.

Integracja z Kurierem.pl $

Umożliwia pozyskiwanie klientów z porównywarki cen usług kurierskich kurierem.pl. Integracja polega na wymianie informacji pomiędzy serwisem kurierskim a porównywarką o nadanych lub anulowanych przesyłkach zamówionych przez klientów, którzy trafili do serwisu przechodząc z porównywarki kurierem.pl

Import zamówień z pliku eksportowanego ze sklepu internetowego. $$

Dostępne integracje: szablon XLS, Magento, PrestaShop, Shoper, Shoplo, Sky-Shop. Cena dotyczy jednej z wymienionych integracji.

Import zamówień z pliku eksportowanego ze sklepu internetowego (PAKIET) $$$

Import zamówień z plików eksportowanych ze sklepów internetowych:
- szablon XLS
- ClickShop (https://home.pl/sklepy-internetowe)
- IAI-Shop (https://www.iai-shop.com/)
- Magento (https://magento.com/)
- PrestaShop (https://www.prestashop.com/pl)
- Shoper (https://www.shoper.pl)
- Shoplo (https://www.shoplo.pl/)
- Sky-Shop (https://sky-shop.pl/)

Zarządzanie treścią W standardzie

Umożliwia dodawanie, usuwanie i edytowanie treścią strony za pomocą rozbudowanego edytora WYSIWYG z funkcjami managera plików.

Zarządzanie użytkownikami W standardzie

Umożliwia dodawanie, usuwanie, blokowanie i edycję danych użytkowników. Edycja umożliwia między innymi zmianę  danych użytkownika, danych kontaktowych, danych do faktury oraz innych dodatkowych ustawieniach.

Grupy użytkowników W standardzie

Umożliwia tworzenie grup użytkowników i przydzielanie im uprawnień administracyjnych do poszczególnych modułów. Np. grupa „Handlowcy” z dostępem do modułu przesyłek, czy grupa „SEO” z dostępem do modyfikacji treści merytorycznych w serwisie.

Zarządzanie menu W standardzie

Umożliwia dodawanie, usuwanie i edycję pozycji menu na stronie.

Zarządzanie aktualnościami W standardzie

Umożliwia dodawanie, usuwanie, edycję oraz publikację aktualności.

Zarządzanie banerami W standardzie

Umożliwia dodawanie, usuwanie, publikację grafik, które są wyświetlanie w formie rotacyjnego banera na stronie głównej. Grafiki tworzymy w oparciu o dostarczone wytyczne/teksty/materiały. 
Pierwsza grafika projektowana jest w ramach uruchomienia niniejszego modułu, koszt każdej kolejnej grafiki to 150 zł netto.

Historia przesyłek W standardzie

Umożliwia wyświetlanie listy przesyłek i łatwe ich sortowanie, przeszukiwanie i filtrowanie po wybranych parametrach (m.in. data, klient, usługa, status płatności). Umożliwia także edycję przesyłki, zmianę statusu, dodanie notatki czy oznaczenie przesyłki wcześniej zdefiniowaną etykietą (np. anulowana, reklamacja, weryfikacje itp.).

Dodawanie przesyłek W standardzie

Administrator ma możliwość dodawania przesyłek i przypisywania ich klientom z poziomu panelu administracyjnego, może również wgrać plik przewozowy i ustalić ręcznie cenę przesyłki.

Zarządzanie fakturami W standardzie

Manager faktur z podziałem na faktury do zapłaty, opłacone, po terminie. Możliwość dodania notatki do faktury, generowania zestawień dla księgowości za wybrany okres oraz ręcznego oznaczenia faktury jako "opłacona".

Pobieranie wielu faktur W standardzie

Umożliwia pobranie faktur z wybranego zakresu dat w jednym pliku PDF.

Konfiguracja firm kurierskich W standardzie

Umożliwia włączanie / wyłączanie dostępności firm kurierskich dla zamawiających, określanie wzorów na wagę gabarytową i obwód, definiowanie obsługiwanych przez kuriera wymiarów przesyłek.

Definiowanie usług przewoźników W standardzie

Umożliwia definiowanie usług przewoźników (włączanie / wyłączanie, określanie dostępności rodzajów przesyłek dla usługi, dodawanie własnych usług).

Tworzenie cenników W standardzie

Umożliwia samodzielne definiowanie cennika usług kurierskich. Cenę paczki można ustalić w samodzielnie zdefiniowanych przedziałach wagowych dla każdej usługi kurierskiej z osobna. Moduł umożliwia także ustalanie cen dla usług dodatkowych takich jak np. awizacja dostawy, ale również cen za pobranie i ubezpieczenie w samodzielnie zdefiniowanych przedziałach kwotowych. Ponadto możliwe jest wprowadzenie cen zakupu w celu automatycznego wyliczenia marży oraz możliwa jest hurtowa procentowa zmiana cen.

Definiowanie dni wolnych W standardzie

Umożliwia ustalać dni wolne i świąteczne, w które nie jest możliwy odbiór przesyłki przez kuriera.

Lista zgłoszeń reklamacyjnych W standardzie

Umożliwia zarządzanie zgłoszonymi reklamacjami poprzez zmianę statusów, dodanie notatek i dodatkowych plików.

Taryfy $$

Umożliwia dodawanie i edycję Indywidualnych cenników podstawowych i dodatkowych, a także określania dostępności firm kurierskich oraz usług dla konkretnego klienta/ów. Cenniki można przypisywać w module „Użytkownicy”.

Automatyczny cennik $$

Klient wprowadza liczbę paczek jaką będzie nadawał w miesiącu i przydziela mu się cennik, jeśli tej liczby nie osiągnie to w kolejnym miesiącu to cennik jest odpinany. Jeśli klient przekroczy deklarowaną liczbę przesyłek to przydziela się automatycznie lepszy cennik.

Generowanie ofert w PDF $$

Umożliwia automatyczne wygenerowanie oferty w PDF na podstawie wprowadzonych w przez klienta danych (liczba paczek miesięcznie, wysyłka przesyłek za pobraniem, wysyłka przesyłek niestandardowych) oraz ręczną wysyłkę cennika w pliku PDF

Faktury dodatkowe $

Umożliwia wystawienie faktury za inne dowolne usługi, np. weryfikację przesyłki. Możliwe jest wystawienie faktury zarówno dla użytkownika zarejestrowanego jak i nieposiadającego konta w systemie.

Korekty $

Możliwość wystawiania korekt.

Faktury PRO FORMA $

Umożliwia wystawienie, edytowanie i usuwanie faktur PRO FORMA. Na podstawie faktury PROFORMA można wygenerować fakturę VAT.

Generowanie pliku JPK_FA $$

Umożliwia wygenerowanie jednolitego pliku kontrolnego, będącego ewidencją faktur VAT wg obowiązującej struktury.

Import przelewów z banku $$

Umożliwia zaimportowanie pliku w formacie CSV z banku z przelewami przychodzącymi w celu oznaczenia faktur w systemie jako opłacone.

Eksport faktur do programu WF-Fakir $$

Umożliwia wykonanie eksportu danych faktur VAT z wybranego zakresu dat do pliku, który można zaimportować w programie WF-Fakir

Eksport faktur do programu Comarch Optima $$

Umożliwia wykonanie eksportu danych faktur VAT z wybranego zakresu dat do pliku, który można zaimportować w programie Comarch Optima

Eksport faktur do programu wFirma $$

Umożliwia wykonanie eksportu danych faktur VAT z wybranego zakresu dat do pliku, który można zaimportować w programie wFirma.

Eksport faktur do programu Mała Księgowość $$

Umożliwia wykonanie eksportu danych faktur VAT z wybranego zakresu dat do pliku, który można zaimportować w programie Mała Księgowość.

Eksport faktur do programu Fakturownia $$

Umożliwia wykonanie eksportu danych faktur VAT z wybranego zakresu dat do pliku, który można zaimportować w programie Fakturownia.

Integracja z serwisem Bramka SMS - bramka.gsmservice.pl $$

Umożliwia automatyczną wysyłkę SMSów o zbliżającym się terminie płatności za fakturę (możliwe jest dostosowanie funkcjonalności do wykorzystania przy innych powiadomieniach - do ustalenia indywidualnie).

Ręczna wysyłka SMS $

Rozszerzenie integracji z systemem Bramka SMS o możliwość ręcznego wysyłania SMS.

Zarządzanie przedpłatami $

Umożliwia wyświetlanie i zarządzanie saldem przedpłat użytkowników (wypłacanie środków, zmiana stanu konta). Umożliwia wykonanie zwrotu gotówki za anulowaną przesyłkę na konto prepaid użytkownika.

Zarządzanie pobraniami $$

Moduł umożliwiający brokerowi automatyzację procesu zwrotu pobrań klientom. Lista pobrań podzielona jest na zakładki wg statusów: oczekujące (oczekują na zwrot kwoty pobrania na konto brokera), do realizacji (zwrot został wykonany na konto brokera), zrealizowane (zwrot został wykonany na konto klienta). W module możliwe jest zaimportowanie pliku (w formacie .csv lub .xls) dostarczonego od przewoźnika ze zrealizowanymi pobraniami, które po imporcie trafiają do zakładki "do realizacji". Stamtąd możliwy jest eksport przelewów do pliku, który można zaimportować w systemie bankowym w celu automatycznego wykonania przelewów do klientów. Po eksporcie przelewów pobrania trafiają do zakładki "zrealizowane". W celu łatwiejszego wyszukiwania lub identyfikowania pobrań, można je oznaczać etykietami lub dodawać notatki.

Weryfikacja przesyłek $$

Umożliwia wykrywanie przesyłek, dla których przewoźnik naliczył wyższą opłatę niż wyliczył system, np. w sytuacji zaniżenia wymiarów paczki przez klienta. W celu zautomatyzowania procesu weryfikacji możliwy jest import specyfikacji od przewoźnika z pliku .xls lub .csv. Przesyłki, których cena naliczona przez przewoźnika jest wyższa niż cena zakupu, oznaczone są kolorem czerwonym. W takiej sytuacji administrator ma możliwość zmienić cenę przesyłki lub wystawić fakturę dodatkową. Integracja 1 rodzaju pliku ze specyfikacją uwzględniona jest w cenie tej funkcjonalności.

Debet $

Moduł umożliwia określanie użytkownikom z grupy Business maksymalnego debetu, czyli kwoty po przekroczeniu której, klient nie będzie mógł zamówić większej liczby przesyłek bez uprzedniego opłacenia faktury. Administrator może wyświetlać historię salda każdego z użytkowników oraz modyfikować saldo wraz z podaniem powodu zmiany. Saldo aktualizuje się automatycznie po nadaniu przesyłki, anulowaniu przesyłki, opłaceniu faktury.

Newsletter $

Umożliwia wysyłanie biuletynów elektronicznych do zarejestrowanych subskrybentów newslettera, w ramach prac przygotowujemy projekt graficzny szablonu maila oraz po zaakceptowaniu, szablon maila. Subskrybentów można dodawać ręcznie, usuwać, blokować, grupować w grupy.

Kody rabatowe $

Umożliwia administratorowi definiowanie kodów rabatowych, które użytkownik może następnie wykorzystywać podczas składania zamówień. Pozawala na wygenerowanie kodów jedno- lub wielorazowego użytku. Kody mogą być kwotowe lub procentowe i/lub z określonym terminem ważności.

Mapa placówek $$

Umożliwia definiowanie danych teleadresowych oddziałów stacjonarnych i wyświetlanie ich na mapie widocznej dla klientów.

Zakładka "Dla handlowca" $$

Zawiera listę klientów przypisanych do handlowca wraz z informacją o liczbie nadanych paczek, obrocie oraz aktywności nadań przez tych klientów.

Statystyki "dochody" $$

Statystki przedstawiające zysk z wybranego okresu.

Statystyki tabelaryczne $

Umożliwia wyświetlanie statystyk w formie tabelarycznej z wybranego zakresu dat dla poszczególnych użytkowników. Statystyki dzielą się na: liczba nadanych przesyłek - ogółem, liczba nadanych przesyłek z podziałem na firmy kurierskie, liczba nadanych przesyłek pobraniowych, łączny obrót.

Statystyki aktywności $

Statystyki przedstawiające aktywność poszczególnych użytkowników – liczba dni jaka upłynęła od ostatnio nadanej przesyłki wraz z jej datą)

Statystyki porównawcze $$

Miesięczne statystyki porównawcze przedstawiające następujące współczynniki: liczba nadanych przesyłek, obrót, liczba zarejestrowanych klientów, liczba klientów, którzy logowali się w danym miesiącu, liczba unikalnych wizyt, rodzaj użytkowników (nowi / powracający), średnia liczba nadanych przesyłek na dzień, liczba nadanych paczek w stosunku do poprzedniego miesiąca wyrażona w procentach, średni dzienny obrót w m-cu, stosunek obrotu w porównaniu do poprzedniego miesiąca.

Wykresy obrotu i ilości nadanych przesyłek $

Umożliwia wyświetlanie wykresów dotyczących obrotu i liczby nadanych przesyłek w wybranym przedziale czasowym, z możliwością zawężenia wyników do konkretnego użytkownika.

Integracja z drukarką fiskalną ELZAB Mera $$

Umożliwia Administratorowi wydruk paragonu do zamówionej przesyłki na drukarce fiskalnej Elzab Mera.

Zapisywanie historii wycen $$

Umożliwia Administratorowi podgląd wycenianych przesyłek przez klientów. Przydatne w dostosowaniu oferty do klientów próbujących nadać paczki o określonych wymiarach

Zapisywanie historii wycen $$

Umożliwia Administratorowi podgląd wycenianych przesyłek przez klientów. Przydatne w dostosowaniu oferty do klientów próbujących nadać paczki o określonych wymiarach

Zapisywanie historii wycen $$

Umożliwia Administratorowi podgląd wycenianych przesyłek przez klientów. Przydatne w dostosowaniu oferty do klientów próbujących nadać paczki o określonych wymiarach

Moduł wewnętrznych statusów przesyłek $$

- Możliwość definiowania statusów przesyłek, które są widoczne w postaci kafelek na urządzeniu mobilnym (kolektorze danych). Zestaw statusów wewnętrznych jest wspólny dla wszystkich przewoźników.
- Przypisywanie statusów do poszczególnych ról utworzonych w systemie. Pracownik o danej roli widzi tylko przypisane statusy-kafelki.
- Pracownik magazynu loguje się do panelu administratora przez przeglądarkę na kolektorze danych. Po zalogowaniu zostaje rozpoznana rola pracownika, przez co otwiera się strona przystosowana wyłącznie do obsługi statusów wewnętrznych.
- Zeskanowanie kodu powoduje przesłanie danych do serwera i automatyczne oznaczenie przesyłki wybranym statusem.
- Moduł współpracuje z urządzeniami: Honeywell EDA60K, Zebra TC25, Newland MT65 Beluga III. Możliwość rozbudowy o kolejne modele.

System franczyzowy $$$

Umożliwia tworzenie punktów franczyzowych przez Administratora i przypisywania kodów pocztowych do punktu stacjonarnego.
- Do punktów franczyzowych przypisuje się pracowników, będących użytkownikami systemu, aby mogli się logować w systemie. Po zalogowaniu otrzymują dostęp do dodatkowych modułów w panelu klienta (Dodawania klienta, tworzenie i przypisywanie cennika).
- Klientów punktów może przypisywać Administrator, pracownik punktu franczyzowego, a także sam rejestrujący się klient wybierając podczas rejestracji punkt polecający. Ponadto przypisywanie klientów będzie automatyczne, gdy klient przejdzie na stronę serwisu ze strony punktu, np. miasto.mojserwis.pl. W przypadku gdy taki klient przechodzący ze strony punktu nie zarejestruje się w serwisie, ale nada przesyłkę / przesyłki, to także zostaną one przypisane do konta franczyzobiorcy.
- Przesyłki, których kod pocztowy nadawcy jest przypisany do punktu, będą przypisywane do konta punktu, a faktura za przesyłkę będzie generowana przez punkt. W przypadku, gdy dany kod pocztowy nie jest przypisany do żadnego punktu to wtedy faktura wystawiana jest przez właściciela serwisu, a przesyłka nie zostaje przypisana do żadnego punktu.
-  Przesyłki nadawane w systemie przez klientów punktu oraz pracowników nie są fakturowane przez właściciela serwisu, lecz przez punkt, dzięki temu punkt będzie miał indywidualną numerację faktur, a system będzie automatycznie wystawiał faktury w imieniu punktu (sprzedawcą jest punkt). Faktury takie generowane będą automatycznie po złożeniu zamówienia i pobraniu płatności za nie.
- Właściciel serwisu fakturuje punktom przesyłki nadane przez punkt stacjonarny i klientów przypisanych do tego punktu po cenie jaka została ustalona z właścicielem serwisu.

Integracja z jedną krajową firmą kurierską jest w cenie serwisu, wybierz interesujące Cię integracje

Geis $$$

UPS $$$

UPS Access Point $$$

DPD $$$

DPD - PickupPoint (wymaga integracji z DPD) $$

DHL (Serwis krajowy) $$$

DHL (Serwis międzynarodowy) $$$

DHL DE (krajowa i międzynarodowa PAKET INTERNATIONAL) $$$

DHL Parcelshop $$$

FedEX (Serwis krajowy) $$$

FedEX (Serwis międzynarodowy) $$$

Pocztex $$$

GLS $$$

Patron Service $$$

InPost (przesyłki kurierskie i paczkomaty) $$$

PEKAES $$$

Royal Mail $$$

Hellmann $$$

Stacja z Paczką $$$

Paczka w Ruchu $$$

Schenker $$$

Ambro Express $$$

Rohlig Suus $$$

Rhenus $$$

Raben $$$

DSV $$$

Delta City $$$

Mechanizm integracji z Apaczka $$$

Integracja z wybraną firmą kurierską za pośrednictwem serwisu Apaczka. Ewentualne kolejne integracje z firmami kurierskimi wyceniane są indywidualnie.

Mechanizm integracji z Furgonetka $$$

Integracja z wybraną firmą kurierską za pośrednictwem serwisu Furgonetka. Ewentualne kolejne integracje z firmami kurierskimi wyceniane są indywidualnie.

Integracja z jednym systemem płatności w cenie serwisu, wybierz interesujące Cię integracje

PayU.pl $

DotPay.pl $

Tpay.com (dawniej Transferuj.pl) $

PayByNet.pl $

Przelewy24.pl $

Paysera.pl $



podaj wynik:
16+2 =

*pola obowiązkowe

W celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną, używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na ich stosowanie. Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików cookies.
[zamknij]